Webinarium PIIT: Dynamiczne wstawianie reklam w telewizji linearnej– nowe możliwości w zakresie targetowania reklam

Nowe możliwości w zakresie targetowania reklam a regulacje prawne  –  PIIT zaprasza na bezpłatne webinarium „Dynamiczne wstawianie reklam w telewizji linearnej” – 7 kwietnia 2020, godz. 11:00 – 11:45

Na czym polega dynamiczne wstawianie reklam? Jakie wyzwania stawia przed rynkiem reklamy telewizyjnej w Polsce? Jak ten mechanizm funkcjonuje w Wielkiej Brytanii czy w Niemczech?

Komitet Własności Intelektualnej i Rynku Cyfrowego Webinarium PIIT zaprasza na webinarium poświęcone targetowaniu reklam w telewizji linearnej.

Coraz szybszy Internet i zastosowanie nowych technologii otwierają niedostępne wcześniej możliwości dla nadawców oraz operatorów w zakresie dystrybucji treści. Nieodłączną częścią dystrybucji programów telewizyjnych i ich monetyzacji jest reklama telewizyjna. Właściwe targetowanie reklam i ich personalizacja w blokach reklamowych to dla nadawców i operatorów możliwość osiągniecia dodatkowych zysków, a dla reklamodawców korzyści z podniesienia efektywności kampanii reklamowych.

Spotkanie poprowadzi radca prawny, wspólnik w Kancelarii Prawnej Woźniccy Piskorek, Luiza Piskorek – specjalistka w zakresie prawa mediów audiowizualnych i prawa autorskiego. Podczas webinarium przedstawi podstawowe aspekty prawne związane z dynamicznym wstawianiem reklam i ich targetowaniem w telewizji linearnej, wynikające z przepisów prawa polskiego oraz europejskiego.

Dołącz do webinarium:

Warszawa +48 (22) 209-2520

PIN konferencji: 157124#

  • Przez aplikację mobilną:

ID pokoju: 318-191-149