Zapytaj Eksperta

Projekt „Zapytaj Eksperta” to inicjatywa Komitetu Administracji Cyfrowej PIIT, mająca pierwotnie na celu wsparcie przedsiębiorców w procesie wdrażania elektronicznych form uwierzytelniania i podpisywania dokumentów (paperless). Wraz z sukcesem projektu, rozszerzyliśmy go o dodatkowe obszary tematyczne:

  • realizacja projektów UE w czasie pandemii
  • chmura obliczeniowa
  • zamówienia publiczne
  • prawo pracy

W odpowiedzi na rosnące potrzeby w zakresie wiarygodnej informacji na powyższe tematy, zapewniamy możliwość przesłania Ekspertom PIIT pytań, na które, w miarę możliwości, nasi Eksperci będą starali się udzielić Państwu wyczerpującej odpowiedzi.

Prosimy o przesyłanie Państwa pytań na adres zapytaj_eksperta@piit.org.pl.

Najczęściej pojawiające się pytania wraz z odpowiedziami będą anonimowo publikowane w odpowiedniej tematycznej sekcji FAQ. Przed wysłaniem pytania, prosimy o zajrzenie do tych sekcji, ponieważ być może mamy już na nie odpowiedź.